úterý 2. února 2016

Svět zahradní architektury

  




 Od dětství jsem byla vedena k lásce k přírodě. No on to asi nebyl záměr, ale žili jsme na vesnici a tak nějak to napojení na přírodu zafungovalo. V dětství jsme pracovali na poli (což jsem z duše nenáviděla) jako levná otrocká síla pod vedením otce:) Ale asi se to zadřelo tak hluboko, že jsem se po gymnáziu vydala na studia zahradní tvorby na ČZU. Po 5 letech mě škola vyplivla jako paní inženýrku školenou v navrhování zeleně všeho druhu. Tomu jsem se věnovala a věnuji (ano i o mateřské nepřestávám být člověkem se zájmy).

Tato rubrika by měla sloužit nadšencům, zahrádkářům, zahradníkům a všem, kdo se chtějí dozvědět něco více o sortimentu, principech tvorby zeleně nebo zajímavostech v oboru.

Budu ráda za podněty k tvorbě příspěvků - co by vás zajímalo?











Žádné komentáře:

Okomentovat